Caritate în loc de cadourile de Revelion: de ce Dina a ales această abordare

Însuși conceptul de alternative giving este o nouă interpretare a ideii lui Benjamin Franklin: omagiatul îi cere donatorului să doneze bani celor care au nevoie, mai degrabă decât să îi ofere un cadou. În prezent, omagiații, tinerii căsătoriți practică acest lucru din ce în ce mai des, dar companiile practică cel mai activ alternative giving în ajunul Crăciunului și Anului Nou. Principalul lucru pe care îl oferă experiența participării la astfel de campanii este sentimentul de bucurie, deoarece în ajunul sărbătorii faceți o faptă bună importantă, și nu singur, ci cu o întreagă echipă de oameni care au aceleași viziuni.

„Caritatea în loc de suveniruri este deja un format clasic de interacțiune între afaceri și organizațiile non-profit în ajunul sărbătorilor. Alternative giving este susținut activ de partenerii noștri. S-a dovedit de mult timp că o modalitate sigură de a te simți mai fericit este să îi faci fericiți pe alții. Dar cum alegi o direcție care merită ajutată? Multe persoane au fost private de o parte semnificativă din donații din cauza pandemiei. Partenerii noștri au considerat că într-o perioadă atât de dificilă ar trebui să ajutăm copiii bolnavi, cei care cu siguranță vor deveni speranța și sprijinul nostru în momentele grele. Compania Dina Cociug susține din plin această decizie.

Suntem foarte încântați și inspirați de faptul că companiile se implică din ce în ce mai mult în caritate, devin cu adevărat responsabile din punct de vedere social și vin cu inițiative excelente. De asemenea, suntem bucuroși să participăm la astfel de inițiative și suntem fericiți când găsim oameni care au aceleași viziuni.